سفارش تبلیغ
صبا ویژن


تبلیغات شما در اینجا به صورت بنر



××× هماهنگی خوب ایسکو و رونالدو ×××

  • نویسنده: مجید اسداللهی
  • تاریخ: پنج شنبه 92/5/3
  • زمان: پنج شنبه 92/5/3


××× هماهنگی خوب ایسکو و رونالدو ×××


آنچلوتی از گفتن این جمله که بازیکنان با کیفیت به خوبی‌ در کنار هم بازی می‌‌کنند خسته نمی‌‌شود. در 45 دقیقه اول دیدار با بورنموث، رونالدو و ایسکو به خوبی‌ با هم هماهنگ شدند. این دو یازده بار به همدیگر پاس دادند یکی‌ از این پاس‌ها منجر به گل دوم رئال مادرید توسط رونالدو شد.
به گزارش AS, در همان ابتدا بازی هم می‌‌شد این را حدس زد. در طول بازی ایسکو 8 بار به رونالدو پاس داد و همین اتفاق برای سه‌ بازیکن دیگر تیم هم رخ داد. یکی‌ از پاس‌ها در دقیقه 10 بود که ایسکو توپ را برای رونالدو فرستاد و این بازیکن پرتغالی پس از کنترل توپ با سینه، آن را به اوزیل داد. اوزیل و ایسکو هم به خوبی‌ همدیگر را پیدا کردند. ایسکو 6 بار به اوزیل و اوزیل 4 بار به ایسکو پاس داد. 85.7 درصد از پاس‌های ایسکو سالم بود که برای بازیکنی که برای اولین بار پیراهن رئال مادرید را می‌‌پوشد آمار بسیار خوبی‌ است.

رونالدو کیفیت بازی ایسکو را درک کرد و به خوبی‌ به عمق دفاع تیم انگلیسی می‌‌زد. او می‌‌خواست که نبود بنزما را در عمق دفاع حریف پوشش دهد. بنزما تنها دو بار به سمت دروازه حریف شوتزنی کرد اما رونالدو 5 بار این کار را انجام داد. همکاری ایسکو و رونالدو، هیجان را به بازی رئال مادرید خواهد آورد.

 





اخرین مطالب

کد لیست آخرین مطالب پارسی بلاگ